Nincs sikeres vállalkozás jól működő honlap nélkül!

Nincs sikeres vállalkozás jól működő honlap nélkül!

2021-ben már szinte teljesen igaz, hogy ami nincs fent az interneten, az nem is létezik. Persze mindenki tud ellenpéldát, vannak olyan vállalkozások, amik nem elérhetők online, de ők el is esnek egy csomó potenciális ügyféltől, vásárlótól. Ha tehát sikeres szeretnél lenni, egy weboldal a minimum, amit fel kell állítanod ennek érdekében. És persze rendszeresen kezelni, karbantartani sem árt.

Mi kell ahhoz, hogy saját weboldalam legyen?

Egy WordPress alapú weboldalt összehozni nem igényel különösebb szakértelmet, de ha Te mégis úgy érzed, nagyon távol áll tőled az, hogy ilyesmivel foglalkozz, megkérhetsz egy ezzel foglalkozó céget vagy vállalkozót. Kell egy jó domain, tárhely, és már készülhet is az oldalad. Innentől kezdve annyi dolgod lesz, hogy felügyeld és rendszeresen frissítsd a tartalmát, monitorozd a működését, és keress megoldást, ha valami nem jó. Egy szál laptoppal simán fenn tudod tartani az oldaladat, amit akár az Alza oldalán is beszerezhetsz!

Egy jó honlap vásárlót hoz

Azért fontos a honlap, mert ezáltal fognak megtalálni a keresőben, így jutnak el hozzád egyre többen. Persze csak akkor, ha jól építed fel. Nem elég egy „akármilyen” oldal, valamennyi szöveggel. Ha eredményeket szeretnél, figyelned kell a keresőoptimalizálásra, a minőségi tartalmakra, amikből rendszeresen biztosítod az utánpótlást is.

Nincs sikeres vállalkozás jól működő honlap nélkül!

Nem szabad elfelejtened, hogy a weboldaladdal fogják azonosítani a cégedet. Ha az oldalad szedett-vedett, alig tartalmaz információt, láthatóan elhanyagolt, akkor sajnos ilyennek fogják gondolni a termékedet vagy szolgáltatásodat is. Éppen ezért kell figyelmed fordítanod arra, hogy az oldalad igényes legyen mind látványra, mind tartalmilag.

Amennyiben sikerül egy igényes weboldalt összeraknod, biztos, hogy látni fogod az eredményét: a keresőn keresztül könnyebben rád találnak majd a potenciális vásárlók, ez pedig a számokban is meg fog mutatkozni. A 21. században már nem érdemes a szóbeszédre, meg a szájról szájra terjedésre alapozni a marketinget, hiszen annyi lehetőség van arra, hogy egy kicsit megtold a saját szekeredet!

Kezdd azzal, hogy biztosítod az online jelenlétedet!