Biztosan veled is előfordult már, hogy meghibásodott a mobiltelefonod. Ismerjük az érzést, amikor például egyik pillanatról a másikra nem kapcsol be a készülék. Ilyenkor egy másodpercre megáll az ember szíve, hiszen a mobil sokunk munkaeszköze is. Végigfut rajunk, hogy vajon mi lehet a hiba? Mennyibe fog ez nekünk kerülni? Mennyi idő, amíg megjavítják? Kell-e új készüléket vennünk helyette? De a munka mellett is hozzá nőtt az életünkhöz, nehezen tudjuk nélkülözni akár csak néhány órára is. Ha azonban megtörtént a baj, például a készülék kijelzője érintésre nem reagál, akkor az első gondolatunk, hogy vajon hová tettük el a garancia levelét? Ha megtaláltuk, akkor pedig azon izgulunk, hogy még a garancia időn belül legyünk. Ha érvényes a garancia, akkor az első utunk a hivatalos apple szerviz felé vezessen. Több iphone szerviz van, de a garanciális javításokkal érdemes a hivatalos apple szerviz üzletek valamelyikét felkeresnünk. Még ilyenkor se lehet teljes a nyugalmunk, hiszen az iphone szerviz először megvizsgálja a készüléket. A szerviz munkatársainak meg kell állapítania, hogy a telefonunkkal felmerült probléma azok közé tartozik e, ami a garanciális javítások körébe esik. Ha igen, akkor viszont a probléma ellenére is szerencsések vagyunk, hiszen nem kell fizetnünk a javítás költségeit, az alkatrész, vagy kijelző cserét.