Weboldal készítés: a legnépszerűbb funkciók

A weboldal maga elsősorban a tájékoztatást szolgálja, interakciót, kapcsolattartást, marketing célokat különböző funkcionális modulokkal tudsz elérni. Nézzük meg a legnépszerűbbeket.

Ha szeretnél kilépni végre az online térbe egy jó minőségű weboldallal, akkor neked is át kell gondolnod és meg kell válaszolnod azt a kérdést, hogy pontosan mire is szeretnéd használni az új oldaladat? Csak ennek tudatában érdemes belevágni, persze ehhez ismerned kell azt is, hogy egyáltalán milyen lehetőségek közül válogathatsz. Az alábbiakban ehhez adunk egy kis segítséget a weboldal készítés során leggyakrabban igénybe vett modulok rövid bemutatásával.

Weboldal készítésnél az alábbi funkciókat feltétlen vedd számításba

1. Hírlevél feliratkozás

Ez a modul akkor ajánlott, ha szeretnél hírlevelek formájában is kommunikálni meglévő vagy potenciális ügyfeleiddel. A hírlevél marketing kellő odafigyeléssel nagyon hatékony eszköz lehet tájékoztatásra, vásárlásösztönzésre és ügyfeleid lojalitásának növelésére egyaránt.

2. Képgaléria

Ma már sokszor a képek beszélnek a szavak helyett, így ha rendelkezésedre állnak jó minőségű képek a termékeidről, szolgáltatásaidról, vagy az irodádról/üzletedről, akkor mindenképp ajánlott ennek a modulnak az alkalmazása. Nem kell profi képeket feltölteni, csak figyelj a háttérre, a fókuszra, hogy valóban azt adja át a kép, amit szeretnél.

3. Referenciák bemutatása

Ha rendelkezel referenciákkal, amelyeket a weboldalon is meg tudsz jeleníteni, akkor mindenképp érdemes egy külön modult ennek szentelni. Ezzel segítheted az oldaladra látogatókat abban a döntésben, hogy valóban Te vagy-e a megfelelő ember, akit keresnek.

4. Blog (hírek, újdonságok):

Ezt a modult akkor érdemes választanod, ha rendszeresen szeretnél olyan friss tartalmat közzétenni az oldalon, amelyek segítenek jobban megismerni vállalkozásodat, illetve termékeidet/szolgáltatásaidat.

Ha a weboldal készítés után a keresőoptimalizálás is a céljaid között szerepel, akkor ez kötelező modul.

5. Árajánlatkérés (űrlap):

Amennyiben olyan szolgáltatást biztosítasz, amely több tényezőtől is függ, így nem árazható be egyszerűen, érdemes egy külön, ajánlatkérő űrlap kitöltésére ösztönözni az érdeklődőket. Így gyorsíthatsz a folyamaton, hiszen már konkrét információk tudatában keresheted fel, akár a konkrét ajánlattal.

 

Ezeken felül természetesen még több modul közül is válogathatsz, ha új weboldal készítés mellett döntesz. A modulok egyébként később is beépíthetőek, így nem kell azonnal mindent megrendelned, ami nincs benne a közeli terveidben.