Vevőcsalogató technikák – 2. rész

A cikksorozat első részében kitértünk rá, hogy bizony érdemes megfogadni az online ügynökség tanácsát és a jövőben elkérni, gyűjteni és közzétenni elégedett vevőink visszajelzéseit. A reklámügynökség szakemberei szerint ez egy olyan lehetőség, ami bár ingyenes és minden vállalkozás rendelkezésére áll, mégis a cégek elenyésző része foglalkozik vele. Tehát ha már csak ezt az egy tippet megfogadjuk már tettünk egy komoly lépést a siker és új vevők megnyerése érdekében. Egy potenciális vásárlónak néha csak egy gyengéd, mégis határozott lökésre van szüksége ahhoz, hogy a döntési, mérlegelési folyamat szakaszából a termék, vagy szolgáltatás megvásárlása felé lépjen. Az online ügynökség többek között ilyen esetekben veti be az örök klasszikus marketing eszközt, a kupont. De a reklámügynökség a jól bevált és működő kedvezmény kuponokon felül minden vállalkozás figyelmét szeretné felhívni arra, hogy ösztönzőleg hathat még az ingyenes próbaidőszak lehetősége, vásárlás után járó bónuszajándékok, vagy egy, a vásárláshoz kötött játékon való részvétel, amivel értékes nyereményt sorsolunk ki vásárlóink között. Mielőtt őrült értékű és hatalmas kedvezményekre jogosító kuponokat osztogatnánk, mérlegeljünk és számoljunk, hogy mi az, amit ezek közül elbír a vállalkozásunk.