Részletes terv nélkül nem érdemes fesztiválon jelen lenni

A reklámügynökség Budapesten ügyfelei közül többen is tervezik, hogy részt vesznek a nagyobb hazai nyári fesztiválok valamelyikén, vagy akár több rendezvényen is. A reklámügynökség az igény felmerülése után partnereik számára részletes tervet készít, hogy hogyan lehetne a legoptimálisabban megvalósítani a kitelepülést. Az ötletek finomítása és a megállapodás megkötése után jön a tervek kidolgozása. A reklámügynökség Budapesten rendelkezik azzal az előnnyel, hogy a budapesti fesztiválok esetében a munkatársak személyesen is jelen tudnak lenni az eseményen, vagyis könnyebben eljutnak a helyszínre ellenőrizni, hogy minden rendben zajlik e. A reklámügynökség online és offline is több felületen, médiában, platformon is hirdetheti, kommunikálhatja megelőzően, hogy az adott márka jelen lesz valamelyik fesztiválon és hogy mire számíthatnak azok, akik ellátogatnak hozzájuk. Jellemzően szerveznek játékokat, amin kisebb nagyobb nyereményeket ajánlanak fel. De rengeteg egyéb aktivitás is szóba jöhet. Egy kreatív ügynökség évről évre igyekszik mindig valamilyen új és látványos elemmel előrukkolni, valamilyen új témát kitalálni, ami aztán odavonzza az érdeklődőket. Sokszor van kóstoltatás is, vagy fotófal, és nem ritka a vásárlási lehetőség sem, akár egyedi, limitált termékekre. Tehát számtalan módja van annak, hogy meglegyen a későbbiekben a mérhető eredménye a fesztiválon való részvételnek. A terv persze nem kőbe vésett, hiszen bármikor jöhet egy-egy olyan váratlan fordulat, amihez spontán igazodni kell.