Márkák és cégek a Tiktokon

Egy két éve még talán a reklámügynökség Budapesten munkatársai sem gondolták, hogy több olyan ügyfelük is lesz, akiknél a marketing stratégia szerves részét képezi majd a TikTok alkalmazáson való jelenlét. A reklám ügynökség szerint bár hasznos lehet minél több platformon jelen lenni, de ez csak azok számára javasolt, akik célcsoportja valóban megtalálható ezen a platformon. Illetve a termékeik, szolgáltatásaik a TikTok alkalmazás kínálta lehetőségekkel és a márka arculatához, üzenetéhez igazodva is jól kommunikálhatók. A reklámügynökség Budapesten több olyan ügyféllel is dolgozott már együtt, akiknek szép eredményeket hozott a TikTokon való jelenlét. A reklám ügynökség több opciót is lát a platformban. Egyrészt a márka létrehozhat egy saját oldalt, ahova érdekes, vicces, edukáló, stb… tartalmakat tölt fel. Vagy a másik opció, hogy a márkához stílusban és értékrendben igazodó tiktokerekkel szponzorációs megállapodást köt, hogy népszerűsítsék termékeit, szolgáltatásait. Illetve ma már ezek kombinációjára is találunk bőven példát. Bármelyik megoldást is választjuk, addig semmiképpen se kezdjünk neki, amíg nincs egy konkrét, legalább negyedéves tervünk, hogy mit és hogyan szeretnénk itt közzétenni.